تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۱۰۲۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس هیئت عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران:

ایدرو به زودی برنامه افق ۱۴۰۰ خود را ارائه می کند

می متالز - نسخه تکمیلی برنامه افق ۱۴۰۰ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در هفته آینده به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ارائه می گردد.
ایدرو به زودی برنامه افق ۱۴۰۰ خود را ارائه می کند

به گزارش می متالز، رئیس هیئت عامل ایدرو در جلسه شورای معاونین و مدیران ستاد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به برنامه افق ۱۴۰۰ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: ارتباط منسجم ما با مجلس و ارائه گزارش های مستمر می تواند موجب آشنایی هر چه بیشتر با فعالیت های ایدرو را فراهم آورد و در این خصوص از همکاری ها و حمایت های آنان برخوردار شویم.

منصور معظمی با اشاره به چابک سازی ایدرو تصریح کرد : برای توسعه کشور به همکاری و خرد جمعی نیازمندیم و در این حیطه صنایع پیشرفته ، ‌اشتغال زایی و محرومیت زدایی توجه و اهتمام بیشتری شود.

در این نشست مقرر گردید نسخه تکمیلی برنامه افق ۱۴۰۰ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در هفته آتی به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ارائه گردد.

معظمی در پایان این جلسه با معرفی شهریار طاهر پور به عنوان معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو اظهار داشت : با توجه به پشتکار و سوابق کاری ایشان می توانیم گام های موثر و تعاملات خوبی را در جهت توسعه برنامه های ایدرو برداریم.

وی همچنین از زحمات عباس حاج فتحعلیها معاون سابق نوسازی و بهره برداری و سید مهدی قاسمی معاون سابق مالی اقتصادی ایدرو قدردانی و تشکر کرد.

عناوین برگزیده