تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۲۰
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۱۰۳۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

سرمایه‌گذاری 16 هزار میلیارد تومانی شرکت ملی مس تا پایان دولت دوازدهم

می متالز - "محمد شریعتمداری" در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور رییس جمهور با اشاره به بهره برداری 13 پروژه شرکت ملی صنایع مس ایران در استان کرمان با سرمایه گذاری 3520 میلیارد تومانی در این سفر گفت: مس سرچشمه یکی از بهترین الگوهای اقتصاد مقاومتی در کشور است.
سرمایه‌گذاری 16 هزار میلیارد تومانی شرکت ملی مس تا پایان دولت دوازدهم

به گزارش می متالز، محمد شریعتمداری در ادامه افزود: اقدامات خوبی در مجموعه مس در این دولت صورت گرفته است و شاهد طرح های مهم زیست محیطی در این مجموعه هستیم که مورد تایید مجامع بین المللی است و در سال های نه چندان دور، این صنعت، به صنعتی پاک تبدیل خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: 20 هزار نفر به صورت مستقیم در شرکت ملی مس مشغول به کار هستند و این شرکت قبل از برجام جزو مجموعه شرکت های در تحریم کامل بود که وضعیت شرکت را بسیار حاد کرده بود و دارای بدهی های بسیاری بود که امروز این شرکت به مجموعه ای بدون یک ریال به سیستم بانکی است شده است.

شریعتمداری در خاتمه اظهار داشت: در استان کرمان در این مجموعه 4200 میلیارد تومان پروژه در این دولت سرمایه گذاری مستقیم شده است که 3500 میلیارد تومان امروز افتتاح خواهد شد و تا پایان این دولت 16 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت که نقش مهمی در اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده