تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۶۱۵
کد خبر: ۱۰۳۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پروژه های مس:

انتظار ما توجه به نیروهای انسانی، مدیران و کارکنان مجموعه مس است

می متالز - نماینده مردم رفسنجان و انار در مراسم افتتاحیه 3500 میلیارد تومان پروژه شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: انتظار ما اول توجه به نیروهای انسانی، مدیران و کارکنان مجموعه مس است.
انتظار ما توجه به نیروهای انسانی، مدیران و کارکنان مجموعه مس است

به گزارش می متالز، احمد انارکی محمدی گفت: مردم منطقه از مجموعه های بزرگ انتظاراتی دارند که خیر و برکتی با حضور کابینه دولت نصیب آنها شود و باید به روستاهای نزدیک این مجتمع و شهرستان های رفسنجان و انار نگاه ویژه ای شود.

وی در ادامه افزود: بدلیل تک محصولی بودن رفسنجان با تغییرات اقلیمی و خشکسالی ها بسیاری از 90 هزار هکتار باغات شهرستان خشک شده اند. در حالی که قطب پسته جهان بودیم با تحریم ها و مسائل دیگر قیمت گذاری جهانی را از دست دادیم اما در دولت تدبیر و امید بازارهای جهانی پسته را دوباره پیدا می کنیم. وی تاکید کرد: تنها درآمد مردم محصول پسته است که با این هزینه های تولید، نیاز است فکری برای اشتغال آنها شود.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی را به شرکت تحمیل نکردیم اما انتظار می رود که مس که بزرگترین شرکت منطقه است بخشی از اشتغال ما را تامین کند.

انارکی محمدی اظهار داشت: 80 هزار تبعه افغانی در رفسنجان داریم اما هیچگونه سرانه ای به رفسنجان تعلق نمی گیرد در حالی که جمعیت اتباع بیگانه رفسنجان از بسیاری از شهرستان ها بیشتر است به طوری که 16 شهرستان کشور درگیر این قضیه (وجود اتباع بیگانه) هستند و باید فکری در این قضیه انجام شود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده