تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۲
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۰۷۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارتقا ۸۵ پله ای اتوتک در رتبه بندی شرکت های پایدار جهان

می متالز - اتوتک برای ششمین سال متوالی، بر اساس ارزیابی شاخص Global 100 به عنوان یکی از صد شرکت برتر دنیا در زمینه ارائه تکنولوژِی های پایدار معرفی گردید.
ارتقا ۸۵ پله ای اتوتک در رتبه بندی شرکت های پایدار جهان

به گزارش می متالز، در آخرین ارزیابی انجام شده که امسال در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس اعلام گردید اتوتک از رتبه ۹۰ سال ۲۰۱۷ به رتبه پنجم ارتقاء یافت.

شرکت مشاور سرمایه گذاری و رسانه ای Corporate Knights  که در تورنتو کانادا مستقر است بیش از شش هزار شرکت مختلف را براساس هفده شاخص زیست محیطی، مدیریتی و اجتماعی ارزیابی نموده و شرکت هایی که در شاخص رتبه بندی گلوبال ۱۰۰ قرار گرفتند دارای پایدارترین تکنولوژی در حوزه کاری خود، پرداخت مالیات بالاتر، سه برابر مدیران زن بیشتر نسبت به همتایان خود و نیز درآمد خالص شش برابر بیشتر نسبت به همتایان جهانی خود می باشند.

مارکو تراسواسارا به عنوان مدیر عامل اتوتک در این زمینه افزودند: ما بسیار مفتخریم که در رتبه بندی جهانی گلوبال ۱۰۰ در جایگاه پنجم قرار گرفته ایم.

وی گفت: ما میزان انتشار گازهای گلخانه ای را بر اساس هفت تکنولوژی اتوتک در مقایسه با سایر تکنولوژی ها کاهش داده ایم. ما به تلاش خود جهت حمایت از مشتریان در ارائه تکنولوژی های بهتر در جهت استفاده موثر از منابع ادامه خواهیم داد.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده