تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۲۹۴
کد خبر: ۱۰۸۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

احداث واحد تولیدی فولاد با ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از احداث واحد تولیدی فولاد با ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خبر داد.
احداث واحد تولیدی فولاد با ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

به گزارش می متالز، بهمن حسین‌زاده عصر روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت فولاد اختر تابناک سبلان اردبیل اظهار داشت: یکی از دلایلی که سبب می‌شود تا تولیدات و محصولات تولیدشده در واحدهای تولیدی و صنعتی قدرت رقابت‌پذیری در بازارهای مختلف را نداشته باشد استفاده از مدیریت و روش‌های سنتی در این واحدهاست.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان از مدیریت سنتی پرهیز کرده و با استفاده از شیوه‌های علمی مدیریتی و استفاده از تکنولوژی و فناوری روز علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های تولید، قدرت رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را نیز کسب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با تاکید بر حمایت مسئولان استانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: حل مشکلات اقتصادی در منطقه در گرو رونق تولید و اشتغال بوده که برای رسیدن به این هدف مهم باید تلاش کنیم تا از فعالیت و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان استقبال کرده و زیرساخت‌هایی لازم در این حوزه را فراهم کنیم.

بهنام‌جو با اشاره به برخی مشکلات واحد تولیدی نولاد اختر بیان کرد: باید در زمینه رفع مشکلات این واحد صنعتی در حال احداث اقدامات جدی و اساسی از سوی مسئولان و متولیان امر انجام شود تا بتواند وارد فاز عملیاتی و تولید شود و زمینه برای افزایش تولید و اشتغال تعدادی از بیکاران در این واحد فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این واحد تولیدی افزود: این شرکت با سرمایه‌گذاری 210 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 117 نفر در شهرک صنعتی شماره دو در حال احداث بوده که تلاش و حمایت برای راه‌اندازی و آغاز فعالیت این واحد تولیدی انجام می‌شود.

عناوین برگزیده