تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۳۳
بازدید: ۳۵۷
کد خبر: ۱۰۹۲۵
سرویس خبر : انرژی

«کیسر» گام به گام تا زیمنس

می متالز - جوزف کیسر متولد ۲۳ ژوئن سال ۱۹۵۷ کارآفرین آلمانی است که از اول آگوست سال ۲۰۱۳ به سمت مدیرعاملی شرکت زیمنس ای جی در برلین و مونیخ انتخاب شد.
«کیسر» گام به گام تا زیمنس

به گزارش می متالز، از همان زمان او در هشت سفر مختلف، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان را در کشورهای مختلف همراهی کرده که از جمله این کشورها چین، هند، مصر، تونس، آرژانتین و مکزیک بوده است. او همچنین در سفر به ایالات متحده مرکل را همراهی می‌کرد. کیسر سمت‌های مدیریتی متفاوتی در شغل‌های متفاوت با زمینه‌های متفاوت داشته است. از جمله در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۸ در شرکت زیمنس شعبه مالزی مشغول به کار بود، در سال ۱۹۹۰ معاون رییس اداره بازرگانی بخش نیمه‌هادی شرکت‌های اپتیک شد. در سال ۱۹۹۴ برای نخستین بار به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد مالی و بعدها پس از آن به عنوان مدیرعامل شرکت زیمنس کامپوننت در ایالات متحده و وابسته به شرکت آمریکایی کاپرتینو در کالیفرنیا به کار گرفته شد. او همچنین دوره‌ای در شرکت زیمنس میکروالکترونیک در همسایگی شهر سن خوزه خدمت می‌کرد.

در سال ۱۹۹۹ او به یک شرکت مالی پیوست، جایی‌که در آن مسئولیت ایجاد یک سیستم کنترل عملکرد شرکت را بر عهده داشت. در این مدت او همچنین نظارت برای آماده‌سازی شرکت به منظور ورود به لیست سهام بورس نیویورک و تبدیل آن به شرکتی شناخته شده در سراسر جهان و تغییر سیستم حسابداری داخلی به گپ را بر عهده داشت.

عناوین برگزیده