تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۰۹۵۴۴
علی‌پور خنکداری:

قیمت حمل و نقل ریلی با کیفیت این بخش همخوانی ندارد/انتقاد از افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط قطار

می متالز - نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: در شرایط کنونی قیمت حمل و نقل ریلی با کیفیت این بخش تناسب و هم خوانی ندارد، این موضوع باید شفاف شود که هزینه های حمل و نقل ریلی چقدر است و به میزان هزینه، ارائه خدمات به مسافران در چه سطحی است.
قیمت حمل و نقل ریلی با کیفیت این بخش همخوانی ندارد/انتقاد از افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط قطار

به گزارش می متالز، کمال علی‌پور خنکداری با انتقاد از افزایش 20 درصدی نرخ بلیط حمل و نقل ریلی، گفت: متأسفانه در چند سال اخیر شاهد بروز تلاطم در حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای هستیم و این به هم ریختگی مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در این سال ها قیمت حمل و نقل را به صورت متناوب افزایش داده، این روند نشان می دهد که بخش زیادی از افزایش قیمت ها از مسافران دریافت می شود.

وی گفت: در شرایط کنونی مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، در این شرایط مسافران برای پرداخت قیمت قبلی قطار نیز با سختی رو به رو بوده اند، حال چگونه باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

 

ورود کمیسیون عمران مجلس یازدهم به پرونده افزایش قیمت بلیط قطار

علی‌پور خنکداری از ورود کمیسیون عمران مجلس یازدهم به پرونده افزایش قیمت بلیط قطار خبر داد و گفت: قطعا در جلسات نخست این کمیسیون از مسئولان حمل و نقل ریلی دعوت خواهد شد تا مسائل مرتبط با این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

قیمت حمل و نقل ریلی با کیفیت این بخش تناسب و هم خوانی ندارد

نماینده مردم قائمشهر در مجلس ادامه داد: به نظر من در شرایط کنونی قیمت حمل و نقل ریلی با کیفیت این بخش تناسب و هم خوانی ندارد، این موضوع باید شفاف شود که هزینه های حمل و نقل ریلی چقدر است و به میزان هزینه، ارائه خدمات به مسافران در چه سطحی است.

عناوین برگزیده