در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:

به گزارش می متالز، شرکت نورد و تولید قطعات فولادی زمان پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، سهامداران به میزان دارایی سهام خود میتوانند تا پایان مهرماه نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
