تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۹
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۱۳۶۵۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
دادستان عمومی و انقلاب مبارکه خبر داد:

کشف ۶ انبار احتکار ورق فولادی در مبارکه

می متالز - دادستان عمومی و انقلاب مبارکه گفت: ورق‌های فولادی نیاز بازار که در ۶ انبار در شهرستان مبارکه احتکار شده بود، کشف شد.
کشف ۶ انبار احتکار ورق فولادی در مبارکه

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام علی محرابی  با بیان اینکه برخورد با محتکران در شرایط ویژه اقتصادی کشور یکی از مهم‌ترین اقدامات دستگاه قضائی در شهرستان مبارکه است، اظهار داشت: از این رو بازرسی از انبارهای موجود در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های اخیر از ۹ انبار فعال در حوزه فولادی نیز بازدید به عمل آماده است، اضافه کرد: از این ۹ انبار در ۶ انبار ورق‌های فولادی موجود بود که لیست محصولات موجود در آن‌ها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مبارکه با بیان اینکه همه ورق‌های کشف شده در این انبارها نیاز صنایع بوده است، ادامه داد: احتکار این محصولات به نوعی اخلال در نظام اقتصادی است و با محتکران با جدیت و بر اساس مقررات اخلال در نظام اقتصادی کشور برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان تناژ ورق‌های فولادی کشف شده رد این انبارها ۲۸ هزار تن بوده است، افزود: محتکران ورق‌های فولادی را در بازار آزاد و با قیمت بیشتر به فروش می‌رساندند.

عناوین برگزیده