مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:


به گزارش می متالز، شرکت تراکتورسازی ایران برنامه پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران به میزان دارایی سهام، از ماه آذر، دی و بهمن سال جاری می توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
