تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۱۴۸۴۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد:

مجامع دو بانک بورسی و فرابورسی مشمول ادغام و بسته شدن پرونده ملی تا پایان ماه

می متالز - مدیرعامل بانک سپه از نهایی‌شدن ادغام بانک قوامین در این بانک و برگزاری مجامع بانک بورسی انصار تا پایان این ماه و بسته شدن پرونده ملی ادغام ۵ بانک و موسسه مالی نظامی خبر داد.
مجامع دو بانک بورسی و فرابورسی مشمول ادغام و بسته شدن پرونده ملی تا پایان ماه

به گزارش می متالز، محمدکاظم چقازردی با اشاره به مصوبه شورای راهبری ادغام 5 بانک و موسسه بورسی و فرابورسی نظامی با بانک سپه و هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان بورس، گفت: در پی برگزاری مجامع بانک قوامین (حاضر در فرابورس با سرمایه 800 میلیارد تومانی) در چهارشنبه گذشته، ادغام این بانک فرابورسی با بانک سپه، نهایی شد.

وی ادامه داد: از پنج‌شنبه پیش هم شعب بانک قوامین سابق با تابلوهای بانک سپه آماده ارائه خدمات شدند و همه تمهیدات شامل عملیات حوزه شعب، بکارگیری نرم‌افزار واسط برای ارائه خدمات مشتریان، نصب تابلوهای جدید، صدور احکام کلیه مسئولان و کارکنان، ابلاغ راهبردها و دستورالعمل‌های اجرایی انجام شده است.

به گفته وی، انتظار می رود مجامع بانک انصار (که با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بورس حضور دارد) تا پایان آذر برگزار و پرونده مهم و ملی ادغام بانک های انصار، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه مالی اعتباری کوثر بسته شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده