تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۴۶۳۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
کارخانه سرب به یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تبدیل شده

چرا فرماندار تا امروز از کارخانه سرب سخنی نگفته

‌می‌متالز - اکبر امین پور: فرماندار کاشان فردا و در شرایطی که بر اساس برخی خبر‌ها روز‌های پایانی حضور خود در مقام فرمانداری را سپری می‌کند، به رادیو کاشان می‌رود تا درباره کارخانه سرب گفتگو کند.

به گزارش می‌متالز، این برنامه رادیویی موضوع برنامه خود را «کارخانه سرب آری یا خیر» قرار داده است.

آقای فرماندار باید بداند انتخاب این موضوع باعث نمی‌شود افکار عمومی و رسانه‌های کاشان دست از مطالبه‌گری خود نسبت به عملکرد ضعیف فرماندار کاشان بردارند.

به عقیده نگارنده احداث کارخانه سرب آن‌هم بدون موافقت محیط‌زیست و بدون مجوز در چنین موقعیت جغرافیایی بیش از هر چیز نشان دهنده اهمال و یا ضعف مدیریتی فرماندار کاشان است.

مرتضایی باید جواب دهد که اگر این کارخانه مجوز نداشته چرا به آن اجازه شروع فعالیت داده است؟

مرتضایی باید پاسخ دهد چرا موضوع چنین مهمی که می‌تواند آسیب‌های بهداشتی و اجتماعی فراوانی را به همراه داشته باشد، به شورای تأمین نبرده است؟

مرتضایی باید پاسخ دهد توجیه احداث کارخانه سرب در کاشان چیست و چرا با گذشت هشت ماه از رسانه‌ای شدن این موضوع همچنان سکوت کرده؟

از فرماندار انتظار نمی‌رود حالا که این موضوع به موضوع روز و یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تبدیل شده به رادیو برود و در یک تریبون یک‌طرفه، درباره کارخانه سرب آری یا نه صحبت کند.

آقای مرتضایی حتی اگر فردا هم از سمت فرمانداری کاشان برکنار شود باید پاسخگوی این سؤالات باشد و این‌گونه نخواهد بود که رسانه‌های کاشان سکوت او و سایر مسوولان مربوطه در این حوزه را فراموش کنند.

منبع: کاشان نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده