در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، فولادگران پر تلاش ارفعی برای اولین بار رکورد ٣١٧٠ تن شمش را در روزهای اول سال جدید محقق کردند.
این شروع پرقدرت نشان تحولی عظیم و برگی جدید در تاریخ شرکت آهن و فولاد ارفع میباشد و به سهامداران و کارکنان نوید کسب قلههای افتخار را میدهد.