مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:
به گزارش میمتالز، قرارداد سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک به مدت ۲ فصل دیگر تمدید شد. به این ترتیب رحمتی فصل آینده هم روی نیمکت این تیم اراکی خواهد نشست.


منبع: خبرگزاری فارس