تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۶۸۵۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت گیلان:

تغییر رؤسای ادارات اصناف و امور معادن اداره کل صمت گیلان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت گیلان در جلسه معارفه سرپرست اداره امور معادن و اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی این اداره کل گفت: هدف اصلی ما از تحولات در این اداره کل تزریق نیروی جوان و با انگیزه در بدنه صمت جهت پیشبرد اهداف با حرکت سریع‌تر و قدرتمندتر هستیم.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری در جلسه تکریم و معارفه روسای ادارات امور معادن و اصناف این اداره کل گفت: رویکرد ما شناسایی نیرو‌های جوان و با انگیزه، کارآمد و بهره گیری از توان آن‌ها در پست‌های مدیریتی با هدف ایجاد پویایی بیشتر در بدنه اداره کل صمت گیلان می‌باشد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن بیان اینکه بابت هر جایگاه مدیریتی و خدمت رسانی، شهدای زیادی تقدیم این انقلاب شده‌اند افزود: یادمان باشد این میز و عنوان‌ها امانت شهدا هستند و هر کدام از ما با در نظر داشتن این مهم می‌بایست با احساس وظیفه بیشتر کار کنیم و قدردان خون شهدا باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روسای قبلی این ادارات در استفاده از تجربیات و توانایی آن‌ها در سایر قسمت‌های مدیریتی تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه طی احکام جداگانه عبدالله خرم دل به عنوان سرپرست اداره امور معادن و پرویز شیرازی به عنوان سرپرست اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی اداره کل صمت گیلان معرفی شدند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده