تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۷۱۵۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس سرچشمه:

برگزاری مسابقات فصلی قرآنی در رفسنجان و انار برای ترویج فرهنگ قرآنی

می متالز - مدیر مجتمع مس سرچشمه به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره و بیان کرد: مجتمع مس سرچشمه از ابتدای امسال در هر فصل، مسابقات قرآنی را با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار نموده است.
برگزاری مسابقات فصلی قرآنی در رفسنجان و انار برای ترویج فرهنگ قرآنی

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مهندس حسین احمدی در همایش مدیران ارشد قرآنی استان کرمان در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه اظهار کرد: قرار است امسال طرح های توسعه ای مس از جمله کارخانه اسید سولفوریک در سرچشمه با ظرفیت 600 هزار تن، معدن دره آلو و دره زار به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه مس سرچشمه در دوران دفاع مقدس کمک حال رزمندگان بود، بیان کرد: مجتمع مس در زمان دفاع مقدس، همراه رزمندگان بوده است، و کمک های مالی و فکری هم در این راه داشته است و برخی سرداران شهیدی که به وظیفه ملی خود عمل کرده اند از مجتمع مس به فیض شهادت نائل شده اند.

وی تأکید کرد: صنعت مس حمایت های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی خود را به نحو احسنت انجام می دهد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره و بیان کرد: مجتمع مس سرچشمه از ابتدای امسال در هر فصل، مسابقات قرآنی را با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار نموده است که استقبال خوبی از این برنامه قرآنی در شهرستان رفسنجان می شود.

گفتنی است ، در این همایش از مهندس احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مدیران مس سرچشمه به پاس خدمات و فعالیتهای مجتمع مس سرچشمه در اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی در کشور، استان و شهرستان رفسنجان تجلیل شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

عناوین برگزیده