تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۵۹
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۸۶۱۹۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از میزان فروش شرکت ملی مس ایران اعلام شد،

رشد ۴ درصدی فروش فملی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰

‌می‌متالز - بر اساس آخرین گزارش منتشر شده شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در کدال، مجموع فروش این شرکت در ۹ ماهه ۱۴۰۱ در حدود ۵۷ هزار میلیارد تومان بوده است که این رقم نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ رشد ۴.۱ درصدی را به ثبت می‌رساند.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد فملی در بورس، گزارش میزان فروش ماهانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را در کدال منتشر کرد. بر اساس این گزارش فروش داخلی وصادراتی نماد فملی از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ماه سال جاری ۵۷.۵۰۱ میلیارد تومان بوده که این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته که ۵۵.۱۸۷ میلیارد تومان بوده است رشد ۴.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

فروش داخلی و صادراتی شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه محصولاتی مانند کاتد، اسید سولفوریک، کنسانتره مولیبدن، کنسانتره طلا و نقره، کنسانتره مس، اکسید مولیبدن و ... است.

بر اساس گزارش کدال، فروش داخلی نماد فملی در آذر ماه امسال ۴.۳۲۹ میلیارد تومان است و فروش صادراتی این شرکت نیز در این ماه ۱.۸۱۲ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

بیشترین فروش داخلی محصولات فملی مربوط به فروش کاتد است که این رقم در آذر ماه امسال ۳.۴۲۶ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با آبان ماه امسال رشد چند درصدی را نشان می‌دهد. میزان فروش کاتد در آبان ماه ۳.۲۴۴ بوده است.

همچنین فروش صادراتی کاتد نیز نسبت به دیگر محصولات رقم بیشتری را نشان می‌دهد. فروش صادراتی این محصول در آذرماه امسال ۱.۷۹۸ میلیارد تومان بوده است.

میزان فروش داخلی شرکت ملی مس در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد اندکی را نشان می‌دهد، به طوری که در ۹ ماهه امسال میزان فروش داخلی این نماد بورسی ۳۹.۰۵۲ میلیارد تومان است درحالیکه در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۱.۰۴۳ میلیارد تومان بوده است.

همچنین میزان فروش صادراتی شرکت ملی مس ایران در ۹ ماهه امسال معادل ۱۸.۴۴۸ میلیارد تومان بوده است.

شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه ثبت شده ۴ هزار میلیارد تومان در بازار اول بورس تهران در گروه فلزات اساسی و فلزات گرانبها غیرآهن، فعال است. این شرکت با ارزش بازار ۲.۸۷۶.۰۰۰ میلیارد ریال رقم قابل توجهی را در معاملات روزانه بازار سهام به خود اختصاص می‌دهد.

رشد ۴ درصدی فروش فملی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده