تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۷
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۹۰۶۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
بر اساس گزارش منتشر شده از میزان فروش شرکت ملی مس ایران اعلام شد

رشد فروش ۱۴.۴ درصدی "فملی" در دی ماه امسال

‌می‌متالز - بر اساس گزارش منتشر شده شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در کدال، مجموع فروش داخلی و صادراتی این شرکت در دی ماه ۱۴۰۱ در حدود ۷ هزار میلیارد تومان بوده است که این رقم نسبت به آذرماه رشد ۱۴.۴ درصدی را به ثبت می‌رساند.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در بورس، گزارش میزان فروش داخلی و صادراتی ماهانه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ را در کدال منتشر کرد.

بر اساس این گزارش فروش داخلی وصادراتی نماد "فملی" در دی ماه ۷ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به رقم ۶ هزار میلیارد تومانی در آذر ماه، نشان از رشد فروش ۱۴.۴ درصدی می‌دهد.

فروش داخلی فملی در دی ماه ۵ هزار میلیارد تومان بوده وبا توجه به رقم ۴ هزار میلیارد تومانی آن در آذرماه، از رشد فروش داخلی ۲۰ درصدی در این ماه حکایت می‌کند.

گزارش کدال، رشد درآمد صادراتی دی ماه را برای این نماد بورسی به ثبت می‌رساند که این میزان رشد صادراتی ۱.۲ درصد بوده است. نماد فملی در دی ماه از فروش صادراتی ۱.۸۳۴ میلیارد تومان درآمد داشته است در حالیکه این رقم در آذر ماه ۱.۸۱۲ میلیارد تومان بوده است.

فروش صادراتی شرکت مس از کاتد و اکسید مولیبدن است و این محصولات در دی ماه به ترتیب ۱.۸۱۶ و ۱۸ میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش را شناسایی کرده اند.

فروش داخلی شرکت ملی مس نیز ابتدا از کاتد تولیدی بوده که این میزان در دی ماه ۴.۲۲۵ میلیارد تومان است و دیگر محصولات ۵۳۰ میلیارد تومان کنسانتره مولیبدن و ۲۴۳ میلیارد تومان نیز کنسانتره طلا و نقره به عنوان بیشترین محصولات به فروش رفته و درامد کسب شده برای این شرکت به حساب می‌آید.

مجموع فروش داخلی وصادراتی شرکت ملی مس در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته نیز با رشد ۲.۶ درصدی همراه است. میزان فروش "فملی" در ۱۰ ماهه امسال ۶۴.۵۲۹ میلیارد تومان بوده به طوری که در ۱۰ ماهه سال گذشته ۶۲.۸۴۶ میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است که کاتد به عنوان بیشترین محصول قابل عرضه و فروش شرکت ملی مس محسوب می‌شود و در ۱۰ ماهه امسال از فروش داخلی آن ۳.۷۰۴ میلیارد تومان درآمد و از فروش صادراتی آن نیز ۲۰.۱۸۱ میلیارد تومان درآمد به ثبت می‌رسد.

شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه ثبت شده ۴ هزار میلیارد تومان در بازار اول بورس تهران در گروه فلزات اساسی و فلزات گرانبها غیرآهن، فعال است. این شرکت با ارزش بازار ۲.۸۷۶.۰۰۰ میلیارد ریال رقم قابل توجهی را در معاملات روزانه بازار سهام به خود اختصاص می‌دهد.

گزارش فعالیت ماهانه نماد "فملی" منتهی به ۳۰/۱۰/ ۱۴۰۱

رشد فروش ۱۴.۴ درصدی

رشد فروش ۱۴.۴ درصدی

منبع: نبض بورس

عناوین برگزیده