در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، این تانکرهای حامل سوخت وارداتی، غیراستاندارد بودند؛ بار تانکرها در پایانه سوختی باشماق تخلیه شد تا رانندگان بیش از این سرگردان نمانند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما