تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۲۹۳۵۲۷
سرویس خبر : اجتماعی

مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت درگذشت دکتر احمدی را تسلیت گفت

‌می‌متالز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت درگذشت دکتر اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان که به واقع یک بسیجی جهادی، مخلص و دلسوز بود را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ»

عروج ملکوتی برادر مجاهد و انقلابی دکتر اسماعیل احمدی را که تمام عمر شریفش را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه خدمت به محرومین صروف کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید؛ «عاش سعیدا و مات سعیدا»

اینجانب این مصیبت را خدمت خانواده محترم، فرزندان عزیزش، دوستان و هم سنگرانمان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن روح عاشق که در این ایام نورانی به دیدار معبود شتافت، هم‌نشینی با مولایش حسین بن علی علیه‌السلام، امام خمینی (ره) و حاج قاسم عزیز را مسئلت دارم.

بی‌شک اجر اینگونه افراد دلسوز و خادم مردم که برای خدمت‌رسانی به هموطنان و در حین کار و تلاش برای رفع موانع و مشکلات کشور، دچار سانحه شده و جان به جان آفرین تقدیم کرده‌اند، در دستگاه حضرت حق تعالی محفوظ است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت همچنین برای همکار با اخلاق، متواضع و سخت‌کوش دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همه مصدومان حادثه تلخ اخیر آرزوی سلامت و عافیت کامل را از درگاه رحمت الهی مسالت کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده