مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:
به گزارش میمتالز، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران میگوید: قرار است سال ۱۴۰۲ میزان اکتشافات افزایش یاید.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما