تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۲۲
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۳۲۲۶۵۹
سرویس خبر : صنایع کوچک

بازدید عضو‌ موظف هیات مدیره تاصیکو از شرکت لعابیران/ خلق ارزش با تولید محصولات دانش‌بنیان

‌می‌متالز - روز شنبه ششم آبان‌ماه علی محمودی عضو موظف هیات مدیره صدر تامین به همراه هادی ورزشکار مدیر برنامه‌ریزی راهبردی شستا و دو تن از مدیران شستا و تاصیکو از شرکت لعابیران بازید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و شرکت لعابیران؛ این بازدید با هدف بررسی برنامه تحول شرکت لعابیران صورت پذیرفت که در ابتدای این بازدید نادر رضایی‌منش مدیرعامل این شرکت به تشریح کاملی از فعالیت‌های انجام شده و شرایط رو به رشد شرکت پرداخت.

مدیرعامل شلعاب بیان داشت: بر اساس برنامه تحول این شرکت، افزایش توان تولیدی مجموعه با تولید محصولات دانش‌بنیان، بومی‌سازی مواد اولیه و استفاده بهینه از انرژی و کاهش وابستگی ارزی با تولید محصولات دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت که در عملکرد ۶ ماهه این شرکت منجر به تحقق ۹۸ درصدی بودجه مصوب و رشد ۲۰۰ درصدی سود خالص شد.

محمودی در طی این بازدید اظهار کرد: شرکت لعابیران با قدمتی بیش از ۴۰ سال رهبر صنعت لعاب‌سازی کشور است که در حال حاضر به خلق ارزش با استفاده از توان و دانش داخلی پرسنل پرداخته و موجب شده با عملکرد مناسب ۶ ماهه سال جاری در مسیر ترقی قرار بگیرد.

هادی ورزشکار در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از تیم مدیریتی و کارکنان زحمتکش لعابیران گفت: فرآیند تحول با اقدامات ارزنده نوآورانه در این شرکت کاملا قابل رویت می‌باشد که برای رسیدن به برنامه تحول و تعالی بستر مناسبی در حال انجام است و تا افق ۵ ساله ادامه‌دار خواهد بود و هر عملی که تهسیل‌گر این فرآیند باشد با حمایت شستا و صدرتامین همراه خواهد بود.

جلسه‌ای نیز با حضور مدیران شرکت برگزار گردید که پس از ارائه برنامه تحول لعابیران که بر اساس محور‌های ۱۲ گانه شستا نوشته شده است، محور‌ها، برنامه‌ها و دستاورد‌ها و موانع پیش روی هر یک از راهبرد‌ها مورد بررسی قرار گرفت همچنین مقرر گردید اصلاحاتی در برنامه تحول انجام و به هلدینگ صدرتامین و شستا ارسال گردد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

بازدید عضو‌ موظف هیات مدیره تاصیکو از شرکت لعابیران خلق ارزش با تولید محصولات دانش‌بنیان

بازدید عضو‌ موظف هیات مدیره تاصیکو از شرکت لعابیران خلق ارزش با تولید محصولات دانش‌بنیان

عناوین برگزیده