تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۳۲۴۴۵۸
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت؛

جلسه هماهنگی جام ورزشی شهدای غزه برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ورزشی جام شهدای غزه در محل ساختمان مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، نشست مشترکی با حضور تمامی مسوولان تربیت‌بدنی پایگاه‌های بسیج وزارت صمت، شرکت‌های تابعه و کارگروه‌های تخصصی (خواهران - برادران) به ریاست «خداداد بیرانوند» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت برگزار شد.

در این نشست، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)، افزود: باید از خانواده صنعت، معدن و تجارت و به‌ویژه بسیجیان همیشه در صحنه آن، جهت شرکت حداکثری در راهپیمایی روز گذشته برای محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: این رژیم کودک‌کش، چون کار خود را تمام شده می‌بیند، از هیچ جنایتی فروگذار نیست و همه جنایات آن مصداق بارز جنایات جنگی است.

در بخش از این جلسه هم شفیعی، معاون تربیت‌بدنی مرکز مقاومت بسیح وزارت صمت، به‌بیان برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها پرداخت که مورد توجه مدعوان جلسه قرار گرفت.

مسوولین تربیت بدنی و کارگروه‌های فنی و تخصصی وزارت صمت و شرکت‌های تابعه نیز در این نشست نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه دادند.

در پایان نشست مقرر شد که به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جام مسابقات ورزشی شهدای غزه در ۴ رشته ورزشی اعم از خواهران و برادران برگزار شود.

در این راستا مسابقات ورزشی برادران در ۲ رشته فوتسال و والیبال و خواهران نیز در دو رشته دارت و فوتبال دستی برگزار خواهد شد و در پایان جام به تیم‌های اول تا سوم، کارگروه‌های فنی و تخصصی و عوامل اجرایی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده