تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۱۹
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۲۹۶۷۳
سرویس خبر : صنایع کوچک

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت لعابیران، افزایش سرمایه ۹۶۰ درصدی “شلعاب” به ثبت رسید

‌می‌متالز - افزایش سرمایه ۹۶۰ درصدی در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت لعابیران که روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۵۲ درصد از سهام‌دارن به صورت حضوری و الکترونیکی برگزار شد، به ثبت رسید.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و شرکت لعابیران، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت لعابیران در روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز با حضور بیش از ۵۲ درصد از سهام‌دارن به صورت حضوری و الکترونیکی برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از احراز حد نصاب قانونی و اعلام رسمیت جلسه، گزارش هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی زمین و مجوز سازمان بورس اوراق بهادار به تاریخ ۲۲ آذرماه سال جاری قرائت شد.

مجمع افزایش سرمایه این شرکت با اکثریت آرا تصویب کرد که سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰۰ هزار میلیون ریال به مبلغ ۶.۳۵۷.۴۸۶ میلیون ریال در یک مرحله افزایش یابد.

لازم به ذکر است که میزان افزایش سرمایه به مبلغ ۵.۷۵۷.۴۸۶ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی زمین تامین خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شرکت لعابیران اولین شرکت بزرگ دانش‌بنیان در صنعت لعاب است که در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد و بزرگ‌ترین تولیدکننده لعاب و اولین صادرکننده لعاب در کشور به شمار می‌آید که با نماد «شلعاب» در بورس اوراق بهادار فعالیت می‌کند.

این شرکت از توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب، پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر، وتروزا، شوگر، لعاب‌های پولیشی و گرانیلیای پولیشی برخوردار است.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده