تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۱۱
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۳۳۶۳۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

رو به فردا در مدار شرکت فولاد اکسین خوزستان

‌می‌متالز - سال نو و نوروز طبیعت بر خانواده بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان، قهرمانان خط مقدم جنگ اقتصادی و خودکفایی کشور مبارک باد.

به گزارش می‌متالز، در جهان شهر صنعت و حماسه، خوزستان، در میان خروش کارون و غرور نخل ها، نامی بلند آوازه‌تر از نام‌های دیگر به گوش مردان تولید و صنعت ایران می‌رسد؛ فولاد اکسین خوزستان.

نامی افتخارآفرین در گستره پولادنوردان و صنعتگران جنوب، دل اقتصاد و تجارت را به خود گرم کرده است. جان برکفان راه تولید، در سایه مدیریت جهادی و انقلابی، کار کردند کارستان تا قله‌های افتخار را فتح کردند.

چنین مردان مردی با همتی جانانه و با رکورد کمترین توقف‌ها در مدار تولید در سال گذشته توانسنتد، از صنعت کشور محافظت می‌کنند.

بیش از ۱۵۰۰ قلب تپنده پرامید در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه، با دانش متخصصان جوان ایرانی و بومی، راه تحول و نوگرایی در بومی‌سازی قطعات را در پیش گرفتند و چراغ خودکفایی و خودباوری را روشن کردند.

در سال ۱۴۰۲ بر بلندای صادرات ایران، خورشیدی طلوع کرد تا راه صبح امید را در کوره راه‌های نا امیدی روشن‌تر از همیشه کند.

با رشد ۴۵ درصدی صادرات، همگان بر عظمت و توانمندی در فولاد اکسین خوزستان و جنوب ایران مهر تایید زدند و عنوان ملی صادر کننده برتر کشور لایق فولاد اکسین شد.

افتخارآفرینی اکسینی‌ها در سال ۱۴۰۲، در تاریخ این مجموعه بزرگ صنعتی و تولید و صادرات کشور ثبت و ضبط شد تا راه روشن فردا پر امید بماند.

جهاد گران فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام (جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شده است، با داشتن سرمایه‌های وزین انسانی جوانان، متعهد و متخصص در بخش‌های کارگری، فنی و اداری در خط مقدم جهش تولید خواهند ایستاد تا در نبرد با دشمنان و بدخواهان این خاک مقدس با گام برداشتن در مسیر رونق تولید و امید آفرینی برای ساختن ایرانی قوی و آباد و سربلند مصمم‌تر از همیشه حرکت کنند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده