تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۴
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۳۳۸۶۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره «سالکو» از سایت دریایی پارسیان

‌می‌متالز - مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) از سایت دریایی پارسیان بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، صبح روز پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت‌ماه، مهندس «مهدی زحمتکش» مدیرعامل به همراه دکتر جهرمی و دکتر عبدالله‌نژاد اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران این شرکت از سایت دریایی پارسیان بازدید کردند.

در این بازدید مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)، طی سخنانی با تاکید بر اهمیت بالای سایت دریایی آلومینیوم به عنوان محل تخلیه مواد اولیه شرکت و نقش موثر آن در حمایت و پشتیبانی از سایت اصلی کارخانه در شهرستان لامرد، بر ایجاد تفاهم، تعامل و همدلی هر چه بیشتر در بین پرسنل و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در راستای دستیابی هر چه بهتر و بیشتر به اهداف و برنامه‌های شرکت تاکید کرد.

بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره «سالکو» از سایت دریایی پارسیان

مهندس زحمتکش همچنین در نشست صمیمانه خود با مدیر و سرپرستان سایت دریایی پارسیان، منابع انسانی را سرمایه‌های ارزشمند و گرانقدر آلومینیوم جنوب برشمرده و لزوم توجه ویژه به این سرمایه‌های انسانی را خواستار شد.

گفتنی است، سایت دریایی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بندر کوشکنار شامل اسکله، قسمت‌های اداری، پشتیبانی، رفاهی و نیز تاسیسات ذخیره‌سازی مواد اولیه وارداتی کارخانه از قیبل سیلو‌های ۳۵۰۰۰ تنی آلومینا، سیلو‌های ۶۰۰۰ تنی قیر و سیلو‌های ۲۰٠۰۰ تنی سی پی سی می‌باشد.

بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره «سالکو» از سایت دریایی پارسیان

منبع: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده