تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۳۳۹۲۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس بسیج رسانه کشور:

فولاد اکسین خوزستان نمود جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت است/ به کارآفرینی ایجاد شده در فولاد اکسین می‌بالیم

‌می‌متالز - رئیس بسیج رسانه کشور گفت: فولاد اکسین خوزستان نمود جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت است و ما به این شرکت توانمند افتخار می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، دکتر کارآموزیان رئیس بسیج رسانه کشور با حضور در غرفه فولاد اکسین در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در خصوص رکوردشکنی‌های این شرکت در سال جهش تولید اظهار کرد: به شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق ایران و خاورمیانه افتخار می‌کنیم.

وی افزود: بحث جهاد امیدآفرینی و ایمان و امید یکی از راهبرد‌های اصلی مقام مظعم رهبری از سال گذشته بوده است و همچنین بحث جهاد خدمت نیز یکی دیگر از راهبرد‌های مورد نظر رهبر است که نمود همه این راهبرد‌ها در فولاد اکسین به چشم می‌آید.

کارآموزیان عنوان کرد: فولاد اکسین خوزستان نمود جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت است و از این رو ما به این شرکت توانمند و فعال در حوزه تولید افتخار می‌کنیم.

رئیس بسیج رسانه کشور گفت: از حجم کارآفرینی که در این شرکت انجام شده مشخص است که جهاد خدمت در فولاد اکسین محقق شده است و ما به این مهم می‌بالیم. رکوردشکنی‌های فولاد اکسین در بحث تولیدات مختلف گواه این مساله است که بحث جهاد امیدآفرینی نیز در این شرکت محقق شده است.

وی با تاکید بر بحث جهاد تبیین تصریح کرد: روابط عمومی توانمند شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌تواند بحث جهاد تبیین را محقق کند. اگر همه خدماتی که در این شرکت انجام می‌شود از سوی روابط عمومی و رسانه‌ها در جامعه تبیین شود قطعا شاهد امیدآفرینی در قلب جامعه خواهیم بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده