تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۳۳۹۵۹۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد

جیانپیترو بندتی، کارآفرین ۸۱ ساله درگذشت

‌می‌متالز - «جیانپیترو بندتی Gianpietro Benedetti» کارآفرین و مدیرعامل سابق گروه دانیلی Danieli Group درگذشت.

به گزارش می‌متالز به نقل از ایتالیا ۲۴، «جیانپیترو بندتی Gianpietro Benedetti» کارآفرین درگذشت. او که در سال ۱۹۴۲ میلادی (۱۳۲۱ شمسی) متولد شد، به عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های برتر در فریولی ونزیا جولیا Friuli Venezia Giulia، یا بهتر است بگوییم یک گروه، گروه دانیلی Danieli Group، مستقر در بوتریو Buttrio، در میان رهبران جهانی در طراحی و ساخت کارخانه‌های فولاد و در راس آن قرار داشت.

این گروه (یعنی گروه دانیلی) در میان سه تولیدکننده اول (تجهیزات کارخانه‌های) فولاد اروپا که به تنهایی ۴۰ درصد صادرات استان اودینه Udine و ۲۰ درصد صادرات منطقه را دارد و دقیقاً در دانیلی است که «جیانپیترو بندتی» بسیار جوان در سال ۱۹۶۱ میلادی (۱۳۴۰ شمسی) اولین کار خود را به عنوان یک طراح فنی در دنیای کار انجام داد.

بندتی به مناسبت اهدای جایزه ۶۰ سال ارشدیت و مدیریت می‌گوید: روز اول کارم من را به خانه فرستادند، زیرا پرگارم را با خودم نیاورده بودم.

بیشتر بدانید:

او چند سالی را در دپارتمان نقشه‌کشی گذراند و بعد مدیر پروژه کارخانه‌های کوچک شد. حدودا ۵ سالی را داوطلب شد تا کارخانه‌های نیمه‌تمام و با مشکلات حل‌نشده را در سراسر جهان - از برشا تا آفریقای جنوبی، از یونان تا سنگاپور، از جنوب شرق آسیا تا غرب آسیا و در ایالات متحده آمریکا - راه‌اندازی کند.

آموزش "در کارخانه"، همان طور که امروز آن را تعریف می‌کنیم و تجربه رو به رشدی که او را در ۳۰ سالگی به سمت مدیر دفتر فناوری نورد کالیبراسیون برای طراحی کارخانه سوق داد. دوباره در سال ۱۹۷۶ میلادی (۱۳۵۵ شمسی) مدیر فنی فروش در دپارتمان فروش شد. در سال ۱۹۸۰ میلادی (۱۳۵۹ شمسی) مدیریت فنی را که شامل مرکز تحقیقات و متعاقب آن مدیریت پروژه نیز می‌شد به داشته‌های خود اضافه کرد.

منبع: ایتالیا ۲۴

پایگاه خبری فلزات خاورمیانه (می‌متالز) فقدان و درگذشت «جیانپیترو بندتی Gianpietro Benedetti» کارآفرین و مدیرعامل سابق گروه دانیلی Danieli Group را به خانواده وی و گروه معظم دانیلی ایتالیا تسلیت عرض می‌نماید.

جیانپیترو بندتی، کارآفرین ۸۱ ساله درگذشت

 

عناوین برگزیده