تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۳۹۷۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا:

احتمال افزایش سرمایه "کرومیت" وجود دارد/ سهامداران "کرومیت" شریک ما هستند/ آغاز تولید "فرکروم"؛ به زودی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا گفت:طرح فرکروم ما رو به اتمام است. پروانه بهره برداری آن اخذ شده و در آینده‌ای نزدیک تولید آن نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، سیدتورج معراجی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، درخصوص عملکرد این شرکت در سال مالی گذشته اظهار کرد: عملکرد شرکت در صورت‌های مالی خود را نشان می‌دهد. در حال حاضر در اردیبهشت‌ماه به سر می‌بریم. در خردادماه صورت مالی حسابرسی نشده و در تیرماه به صورت حسابرسی شده روی سامانه کدال منتشر خواهد شد.

وی در خصوص افزایش سرمایه "کرومیت" افزود: باتوجه به اینکه شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای زیادی را در دستور کار دارد، به همین دلیل احتمال اینکه افزایش سرمایه انجام شود، بسیار زیاد است. البته تصمیم‌گیری درباره این مساله به عهده هیات مدیره خواهد بود. پس از تصمیم‌گیری قطعا از طریق کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

معراجی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت بیان کرد: طرح فرکروم ما رو به اتمام است. پروانه بهره برداری آن اخذ شده و در آینده‌ای نزدیک تولید آن نیز آغاز خواهد شد. 

مدیرعامل "کرومیت" در این باره ادامه داد: علاوه بر آن ما باز هم طرح توسعه‌ای داریم. در دستور کار داریم که در فروآلیاژ‌های دیگر نیز طرح توسعه‌ای داشته باشیم.

وی در توصیه‌ای به سهامداران خاطرنشان کرد: سهامداران " کرومیت" شرکای ما هستند. ما تقاضا داریم که سهامداران به این سهم از منظر نوسان گیری نگاه نکنند. خرید و فروش ذات بازار است. شرکت کرومیت شرکت خوب و پرپتانسیلی است. سهامداران قطعا از داشتن "کرومیت" ضرر نخواهند کرد. سهامداران بدانند که در یک شرکت معدنی پرپتانسیل و با افق بسیار روشن سرمایه‌گذاری کردند. این سهم را نگهداری کنند و در کنار ما باشند.

معراجی درخصوص پیش‌بینی از بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه نسبت به سایر بازار‌ها عقب است. اگر بازار بخواهد این عقب‌افتادگی را جبران کند، امسال می‌تواند این اتفاق را رقم بزند. اگر اتفاقات ناگواری رخ ندهد، بازار سرمایه جای رشد دارد و در مقایسه با بازار مسکن و سایر بازار‌های موازی عقب است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده