تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۴۱۲۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تسلیت رئیس سازمان بورس به مناسبت شهادت رئیس جمهور

‌می‌متالز - رئیس جمهوری اسلامی ایران در سانحه سقوط بالگرد به همراه همراهانش در سفر به استان آذربایجان شرقی به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش می‌متالز، رئیس جمهوری اسلامی ایران در سانحه سقوط بالگرد به همراه همراهانش در سفر به استان آذربایجان شرقی به فیض شهادت نائل آمد.

با نهایت تأثر و تأسف، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم‌رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان را جریحه‌دار کرده و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور مردمی شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور و خدمت به مردم داشت. او با از خودگذشتگی و ایثار، نمونه بارزی از تعهد و مسوولیت‌پذیری در برابر ملت بود و خدمات ارزشمندی به ایران عزیز ارائه داد.

سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والا مقام، تأکید می‌نماید که این ضایعه، آحاد مردم و مسئولین را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور متحدتر و مصمم‌تر خواهد ساخت.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده