در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، در این برنامه پیشنهادی، زمان پرداخت سود به سهامداران حقیقی، صندوقهای سرمایهگذاری و سبدگردانها طی مهرماه و برای سهامداران حقوقی طی آبانماه سال جاری در نظر گرفته شده است.
