مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:
به گزارش میمتالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و تلاش پرسنل بخشهای مختلف، در مهرماه امسال با مجموع استخراج ۵ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۶ تن در معدن مس میدوک جهش یکونیم درصدی نسبت به شهریورماه ۱۴۰۳ ثبت شد.
