در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، در این مسابقات که با شرکت ۲۶ تیم به میزبانی یزد برگزار شد، تیم کارکنان مجتمع مس شهربابک عنوان قهرمانی مسابقات را به نام خود ثبت کرد.