تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۳۸۱۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

رشد 30 درصدی صدور پروانه های بهره برداری استان مرکزی در سال رونق تولید

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: درسال رونق تولید صدور پروانه های بهره برداری نسبت به بازه زمانی سال قبل 30 درصد رشد داشته است.
رشد 30 درصدی صدور پروانه های بهره برداری استان مرکزی در سال رونق تولید

به گزارش می متالز، محمد رضا حاجی پور ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدایشان بر رونق تولید و توسعه سرمایه گذاری ، صنعتگران استان مرکزی به پیام رهبر انقلاب لبیک گفته و از ابتدای سال تا کنون 26 پروانه بهره برداری در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد 30 درصدی بوده ایم.

وی سیاست سازمان صمت را حفظ رتبه اول راه اندازی واحدهای راکد درسال جدید عنوان کرده و گفت: سیاست سازمان در سال جدید حفظ رتبه اول راه اندازی واحدهای راکد درکشور و نیز راه اندازی واحدهای بزرگ است که بر همین اساس در ماه های ابتدایی سال یکی از قدیمی ترین کارخانجات نساجی استان پس از سالهارکود با مشارکت بخش خصوصی به چرخه تولید بازگشته و چراغش روشن شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی درادامه افزود: همچنین دراین مدت شاهد افتتاح یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه های خاورمیانه با مشارکت 50 میلیون یورویی خارجی بودیم واین امر مبین سالی سرشار از تولید و اشتغال برای استان است.

حاجی پور یادآور شد: در سال جدید برمبنای جوازهای تاسیس صادره پیش بینی رشد 39 درصدی سرمایه گذاری را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داریم و این امر موید رویکرد سرمایه گذاران به اشتغال و تولید است.

عناوین برگزیده