
به گزارش میمتالز، نباتینژاد افزود: بیتردید رسانه و ارتباطات بازوی تولید به حساب میآیند و خوشبختانه این مهم در گروه فولاد مبارکه محقق شده است؛ امروز فصل جدیدی از همکاریها و فعالیتهای مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه آغاز شده و در همین راستا بهدنبال تقویت همافزایی، یکپارچگی و همصدایی در روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه هستیم.
وی گفت: از دیگر سو این نکته قابل توجهی است که تحول در حوزه ارتباطات نیازمند ایجاد احساس اضطرار برای برداشتن گامهای خلاقانه است. نمایشگاهها و پاویونهای تخصصی با مشارکت شرکتهای زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه تجربههای ارزشمندی به ارمغان آورده که باید تقویت شوند.