در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران میگوید: قصد داریم با استفاده از دانش بومی و اولویتدهی به تکمیل زنجیره، رتبه ایران در تولید کنسانتره مس را به هشتم جهان ارتقا دهیم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما