در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، یعنی حدود ۱۷۰ میلیون مترمکعب آب شرب تهران به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی هدر میرود.

منبع: تجارت نیوز