مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:

در جدیدترین فرمان سازمان خصوصیسازی بعد از مصوبه هیات وزیران مبنی بر خروج دولت از سهام شرکتهای پالایشی، اکنون خبر رسیده که واگذاری سهام پالایشگاهها آگهی شده است.
