تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۳۰۹
کد خبر: ۵۴۶۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
از اهواز تا خراسان

معارفه مدیر عامل جدید فولاد خراسان «فخاس»

می متالز - در این مراسم کسری غفوری، از مدیران جوان فولادی کشور به عنوان جایگزین سید حسین احمدی معرفی شد.
معارفه مدیر عامل جدید فولاد خراسان «فخاس»

به گزارش می متالز، صبح دیروز ۹ شهریور ۱۳۹۸، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و فعلی مجتمع فولاد خراسان «فخاس» با حضور مدیران دستگاه های حاکمیتی محلی و استانی، از جمله: نمایندگان مجلس، امام جمعه، فرمانداران نیشابور و فیروزه، نمایندگان سهامداران عمده شرکت، اعضای هیات مدیره، پیمانکاران و ده‌ها تن از کارکنان مجتمع فولاد خراسان در محل سالن اجتماعات مجتمع فولاد خراسان برگزار شد.
با اتمام ماموریت و بازنشستگی سیدحسین احمدی سلیمانی، مدیر عامل پیشین، کسری غفوری سکان هدایت بزرگترین مجتمع صنعتی شرق کشور را بر عهده گرفت.

 

فولاد خراسان نیازمند همدلی و همراهی همه مقامات محلی و حاکمیتی است

کسری غفوری مدیرعامل جدید مجتمع فولاد خراسان «فخاس»، در سخنانی در مراسم معارفه خود، ضمن تشکر از وزرا، اعتماد سهامداران عمده و اعلام حمایت مقامات رسمی استانی و محلی، گفت: برای تحقق رسالت مان در فولاد خراسان و با توجه به لزوم به ثمر رساندن پروژه سنگان،  نیازمند اجماع و همدلی همه نیروها و سازمان های موثر هستیم.

کسری غفوری با بیان این که شرایط اجرای پروژه‌ها و توسعه در حوزه فولاد نسبت به سال‌های پیش، دشوارتر شده است، افزود: برای اجرای ماموریت سنگین منطقه‌ای و ملی خود از همه اشخاص و سازمان‌های موثر ملی و محلی، به ویژه زعمای شهرستان، امام جمعه، مدیریت سیاسی و حاکمیتی، نمایندگان مجلس، رسانه‌ها می خواهیم در گام دوم انقلاب یاریگر مجتمع فولاد خراسان «فخاس» باشند.
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: توسعه فولاد در شرق کشور و توسعه علمی و مبتنی بر دانش هدف بزرگ ما در این زمینه خواهد بود.

علی شیرکانی سرپرست «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر» در مراسم معارفه مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: کسری غفوری مدیری جوان و موفق است که نقطه برجسته انتصاب ایشان این است که مدیرعامل جدید فولاد خراسان بالیده در ساختار فولاد کشور و عضو خانواده فولاد است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده