تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۴۶
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۶۰۰۵۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور محلات؛

عرضه 20هزار تن سنگ کوپ از 200 معدن سراسرکشور

می متالز - رئیس سازمان صمت استان مرکزی گفت: با مشارکت بهره برداران 18 استان کشور، 20 هزار تن سنگ کوپ از بیش از 200 معدن در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
عرضه 20هزار تن سنگ کوپ از 200 معدن سراسرکشور

به گزارش می متالز، محمد رضا حاجی پور، در آستانه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور محلات ضمن اعلام این خبر گفت: دوازدهمین نمایشگاه با افزایش تعداد شرکت کننده و حضور چشمگیر معادن ایران افتتاح خواهد شد. در نمایشگاه دوازدهم حدودا 400 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و 15 تا 20 درصد از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه مربوط به واحدهای تولیدی استان مرکزی است.

وی اظهار کرد: تبلیغات برای برگزاری دوره دوازدهم این نمایشگاه از حدود یک سال پیش آغاز شد و مسوولین نمایشگاه با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلف مانند ترکیه، چین، ایتالیا، برزیل، هند و روسیه نسبت به معرفی نمایشگاه در سطح بین المللی اقدام نموده اند.

رئیس سازمان صمت استان مرکزی سایت نمایشگاه نیم ور محلات اولین سایت خصوصی نمایشگاهی کشور دانسته و گفت: امسال در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور محلات، 25 هزار مترمربع فضای خالص نمایشگاهی داریم و درصورت واگذاری کامل زمین نمایشگاه این مجموعه اولین سایت خصوصی نمایشگاهی کشور خواهد شد.

حاجی پور با بیان اینکه نمایشگاه در فضایی به مساحت 90 هزار مترمربع برگزار می شود، تصریح کرد: 20 هزار تن سنگ کوپ از بیش از 200 معدن از 18 استان کشور در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور محلات از 16 الی 19 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه سنگ در 15 کیلومتری محلات برگزار می شود.

عناوین برگزیده