تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۸
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۶۵۹۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس سرچشمه:

باید هر سال موضوع جدیدی را در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنیم

می متالز - مدیر مجتمع مس سرچشمه تاکید کرد: باید هر سال موضوع جدیدی را در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنیم.
باید هر سال موضوع جدیدی را در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنیم

به گزارش می متالز، حسین احمدی در همایش پدافند غیرعامل مجتمع مس سرچشمه اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه به عنوان یکی از واحدهای تولیدی بزرگ کشور در راستای پدافند غیرعامل باید آمادگی خود را داشته باشد و آن را حفظ کند و همه شرایط را نیز رصد کند.

وی افزود: سال گذشته مانوری در حوزه پدافند سایبری برگزار کردیم و مسائل نفوذ به شبکه های صنعتی و IT که هدف از برگزاری این مانور مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: حفظ، آمادگی و رصد و بررسی و شناسایی مشکلات را در هر حوزه داریم و باید برنامه ها منجر به این شود که اشکالات اصلاح شوند که سال گذشته پس از برگزاری مانور منجر به رفع اشکالات حوزه سایبری شد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه در حوزه حراست، صنعت و IT مهندسی اقداماتی انجام شده است‌ که بایستی هر سال موضوع جدیدی را در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنیم خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون در حوزه عمومی نیز توسعه سخت افزار و نرم افزار نیز در دستور کار قرار گرفت و یکسری تجهیزات چه در حوزه پزشکی، چه در حوزه آتش نشانی و چه در حوزه عمومی خریداری شد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه یادآور شد: طبیعتا همه سازمان ها و شرکت ها و مجتمع ها در معرض خطرات داخلی هستند که باید خطرات را بشناسیم و راهکار ارائه کنیم، لذا همانطور که در تولید خوب عمل شده می طلبد در این حوزه نیز همکاران ما تلاش کنند چرا که اگر خلا در این موضوع باشد می تواند سایر حوزه ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

عناوین برگزیده