تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۶۵۹۸۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

خلأهای مجتمع مس سرچشمه باید شناسایی و برطرف شوند

می متالز - مدیر مجتمع مس سرچشمه تأکید کرد: اگر خلأیی در مجتمع مس وجود دارد که می تواند سایر حوزه ها را تحت تأثیر خود قرار دهد و عملکرد توسعه و تولید را زیر سوال ببرد آن خلأ برطرف شود.
خلأهای مجتمع مس سرچشمه باید شناسایی و برطرف شوند

به گزارش می متالز، حسین احمدی امروز (13 آبان) در همایش پدافند غیرعامل در سالن فجر مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه به عنوان یکی از واحدهای تولیدی بزرگ کشور است که باید آمادگی لازم در برابر تهدیدات را داشته باشد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: سال گذشته مانوری در حوزه پدافند سایبری برگزار کردیم و مسائل نفوذ به شبکه های صنعتی و شبکه های آی تی مجتمع بیان شد.

وی تصریح کرد: هدف حفظ آمادگی و رصد و بررسی مشکلات واحدها در هر حوزه مد نظر است و باید این مانور غیر از شناسایی مسائل، منجر به اقدامات اصلاحی هم بشود؛ سال گذشته برگزاری مانور منجر به اقدام و شناسایی حوزه سایبری بود و در آی تی هم به نقطه خوبی رسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه افراد کمیته پدافند غیرعامل هر سال موضوعات جدید ارائه دهند؛ ادامه داد: سال گذشته غیر از بحث سایبری، حوزه توسعه نرم افزار و سخت افزاری هم در دستور کار قرار گرفت و تجهیزات در این راستا در حوزه پزشکی و آتش نشانی و عمومی خریداری شد.

احمدی تصریح کرد: مجتمع مس واحدی است که در معرض خطرات داخلی است؛ سال گذشته در حوزه تهدیدات سایبری مشکلات سایبری در حوزه عمومی و آی تی شناسایی و اشکالات رفع گشد.

وی بیان کرد: مس سرچشمه مجتمعی در معرض خطر است؛ همانگونه که در توسعه و فضاهای پشتیبانی خوب عمل شده، تلاش جدی را می طلبد تا اگر خلأیی وجود دارد که می تواند سایر حوزه ها را تحت تأثیر خود قرار دهد و عملکرد توسعه و تولید را زیر سوال ببرد آن خلأ برطرف شود.

عناوین برگزیده