تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۱۲
بازدید: ۷۴۲
کد خبر: ۷۶۹۸۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مدیر عامل شرکت مس از فرهنگ‌ سرای مس سرچشمه

می متالز - اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت مس از فرهنگ‌ سرای مس سرچشمه؛ قدیمی ترین مرکز هنری و فرهنگی شهر سرچشمه؛ بازدید کرد.
بازدید مدیر عامل شرکت مس از فرهنگ‌ سرای مس سرچشمه

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، در این بازدید نادعلی اسماعیلی رئیس هیات‌ مدیره و علی محمدی عضو هیات‌ مدیره، حیدر ضیغمی، مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و محمدرضا رجب‌ پور مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه اردشیر سعد محمدی را همراهی کرده از فرهنگ‌ سرای شهر سرچشمه بازدید به عمل آوردند.

در جریان این بازدید، اردشیر سعد محمدی از محمد صالح رزم‌ حسینی کارتونیست کرمانی و مسوول فرهنگسرای مس سرچشمه که اخیرا در جشنواره «‌طنز کشور چین» موفق به دریافت جایزه شده بود‌، تقدیر کرد.

مدیر عامل شرکت مس در این بازدید بر تداوم فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل صنعت مس تاکید کرد.

برگزاری دوره‌های خوش‌ نویسی، نقاشی، موسیقی، عکاسی، تئاتر، تذهیب، قلم‌ زنی و هنرهای دستی برای هنرجویان از مهترین فعالیت‌های این مرکز فرهنگی در سرچشمه است. افزون بر این، در این مرکز برنامه‌های فرهنگی همچون نقد و بررسی فیلم و کتاب و شعر و داستان و کلاس‌های مثنوی‌ خوانی و شاهنامه‌ خوانی برگزار می‌شود.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده