تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۰
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۷۷۶۸۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۰/11

فقط طلا گران نشد / دلار و بورس با هم رشد کردند / آخرین اخبار از یارانه معیشتی

می متالز - امروز قیمت طلا اندکی کاهش یافت و شاخص بازار سهام همزمان با افزایش قیمت دلار، یک روند صعودی را پشت سر گذاشت.
فقط طلا گران نشد / دلار و بورس با هم رشد کردند / آخرین اخبار از یارانه معیشتی

به گزارش می متالز، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۶ با ۰٫۱ درصد افزایش، ۱۲ هزار و ۹۵۶ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه تا ساعت ۱۶ با دو هزار و ۳۰۰ تومان کاهش به ۴۷۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه تا ساعت ۱۶ با ۲۱ هزار تومان کاهش به چهار میلیون و ۶۳۴ هزار تومان رسید.

اما بورس امروز چه وضعیتی داشت؟

شاخص کل بورس در روز جاری با رشدی ۱٫۸۸ درصدی، بیش از هفته هزار پله رشد و در کانال ۳۸۴ هزار متوقف شد. شاخص کل هم وزن نیز در همین راستا ۱۵۱۸ واحد بالا رفت.

شاخص بازار سهام امروز هم روندی صعودی داشت.

مهمترین اخبار امروز انتشار لیست جدید دریافت‌کنندگان ارز نیمایی و دولتی، بررسی عملکرد بانک تجارت در آذر ماه ۹۸، فروش غیررسمی سهام عدالت، مشکلات مردم در یارانه معیشتی، بازدهی بزرگ‌ترین بورس‌های جهان در سال ۲۰۱۹ و فروش پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان بود.

دومین مرحله یارانه معیشتی دیشب به حساب سرپرستان خانوار واریز شد؛ در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار به لیست یارانه بگیران آذر ماه افزوده شده‌اند.

 آنها که یارانه معیشتی نگرفتند، چه کنند؟

امروز همچنین رهبر انقلاب تاکید کردند: ما هرگز کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما اگر دیگران بخواهند موضوعی را به این کشور تحمیل کنند، ما با قدرت تمام مقابل آنها می‌ایستیم.

امروز حسن روحانی، رئیس جمهور هم گفت: می‌گویند آماده مذاکره هستیم؛ اهلاً و سهلاً ما هم آماده مذاکره هستیم. به شرطی که به نقطه اول برگردیم و آنچه شکستید را اعلام کنید و بگویید «ما اشتباه کردیم» اگر هم به زبان نمی‌گویید در عمل بگویید «راه ما (آمریکا) اشتباه بوده» ما هم آماده هستیم با شما حرف بزنیم.

عناوین برگزیده