تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۴:۱۰
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۹۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

فعالیت 58 واحد صنعتی با اشتغال حدود ۱۵۰۰ نفر در شهرستان سراوان

می متالز - به گفته رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان 58 واحد تولیدی با میزان اشتغال یک هزار و 462 نفر فعال است.
فعالیت 58 واحد صنعتی با اشتغال حدود ۱۵۰۰ نفر در شهرستان سراوان

به گزارش می متالز، نادر میرشکار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سیستان و بلوچستان در سراوان تصریح کرد: بر اساس اطلاع رسانی‌هایی که در سطح استان و از طریق دستگاه‌های مرتبط اعلام شده واحدهای تولیدی که در سال‌های اخیر دچار مشکل شده اند از طریق سامانه بهین یاب جهت رسیدگی به مشکلات و مطرح شدن در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ثبت کرده اند که بر اساس نوبت دهی با حضور نماینده آن واحد تولیدی موضوع ابتدا در جلسه کارشناسی کارگروه و سپس در کارگروه استانی و در صورت نیاز در کارگروه کشوری مطرح خواهد شد.

وی افزود: تعداد متقاضیان دریافت سرمایه در گردش جهت واحدهای تولیدی در مناطق سراوان، سیب و سوران و مهرستان از طریق ثبت نام در سامانه بهین یاب 4 واحد بوده که یک مورد مربوط به صنعت، معدن و تجارت و سه مورد نیز مربوط به جهاد کشاورزی بوده است.

میرشکار در خصوص ثبت نام واحدهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان جهت دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز بیان کرد: یک واحد تولیدی در جهت بازسازی و نوسازی در سامانه ثبت نام کرده که آن هم مربوط به بخش صنعت ،معدن و تجارت استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان گفت: در شهرستان سراوان 58 واحد تولیدی با میزان اشتغال یک هزار و 462 نفر فعال است.

گفتنی است که جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه سایر شهرستان های استان نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام پذیرفته در دستور کار کارگروه خواهد بود.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده