می متالز - با موافقت نمایندگان مجلس، شرکتهای بورسی یا فرابورسی که مالکیت بیش از ۵۰ درصد آنها در اختیار دولت قرار دارد موظف به افزایش سرمایه از روش صرف سهام شدند.
کد خبر: ۱۲۳۸۳۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: