میمتالز - مدیر بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: با شیوع کرونا و نظارت واحد HSE سعی کردیم محیط ایمن و سالم را ایجاد کنیم و ماحصل آن بیشترین میزان تولید در ایام کرونا بود.
کد خبر: ۲۰۷۸۱۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: