میمتالز - دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: چهار دستگاه کامیون ١٢٠تُنی اسقاطی در مجتمع مس سرچشمه بومیسازی شده و به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۲۱۵۴۶۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: