میمتالز - نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس برنامههای وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد و نسبت به ضرورت افزایش دسترسی معلمان و دانش آموزان به اینترنت تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۴۴۰۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: