میمتالز - با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسات تولید مجتمعهای مس سرچشمه و شهربابک، عملکرد ۵ ماهه این دو مجتمع بررسی شد.
کد خبر: ۲۲۷۴۰۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: